Timiș - știri și comentarii

Avatar utilizator
DP 2-6
Mesaje: 3362
Membru din: Lun Oct 01, 2012 9:22 pm
Localitate: Timisoara

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de DP 2-6 » Lun Noi 11, 2013 10:27 am

Lotul 1 de pe Autostrada Lugoj – Deva, parcurs in 13 minute. VIDEO filmat de un sofer. Cand se inaugureaza!

TIMIS. Soferii asteapta cu nerabdare sa se deschida circulatia pe inca un tronson de autostrada in vestul tarii. Lotul 1 Lugoj – Deva va fi inaugurat in luna decembrie a acestui an, arata ultimele declaratii facute de Dan Sova, ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura de Interes National si Investitii Straine.

LOTUL 1 LUGOJ-DEVA

Andrei Bejan, un sofer mai nerabdator, a trecut la volan si a filmat traseul pe care l-a parcurs. Acesta ne arata, in 12 minute si 18 secunde, stadiul actual al Lotului 1 al autostrazii ce leaga Lugoj de Deva.

In imagini se vede cum soferul intra pe autostrada in dreptul localitatii Belint, unde constructorul a facut un acces provizoriu de santier. De altfel, pe portiunea de la Sanovita si pana la Paru autostrada nu va putea fi folosita pentru ca nu a fost prevazut un acces.

Autostrada nou-nouta se prezinta in conditii excelente, marcajele sunt facute, iar finisajele sunt realizate aproape in totalitate. Ici-colo, constructorul mai lucreaza la unele detalii, precum si la spatiul de servicii. Ajuns la capatul dinspre Traian Vuia, soferul iese de pe autostrada intr-un sens giratoriu si se poate vedea ca traficul de pe drumul national a fost deschis pe pasajul peste autostrada.


DRUMUL DE LEGATURA A1-LUGOJ

Un alt sofer cu initiativa, Doru Marian, a profitat de vremea buna de la final de saptamana si a filmat drumul de legatura dintre autostrada A1 si Lugoj. Acest segment e inclus in acelasi proiect, dar va fi parte din viitoarea autostrada A6 Lugoj-Calafat. Aici, lucrarile au fost mult mai intarziate din cauza reliefului mai dificil. Totusi, in imagini se vede ca se munceste intens, drumul a fost in intregime asfaltat si constructorul a intrat cu lucrarea pe ultima suta de metri.

Ministrul Dan Sova declara, la finele lunii octombrie, acum mai putin de 2 saptamani, ca inca patru tronsoane de autostrada vor fi inaugurate in luna decembrie. Este vorba despre lotul 1 din Autostrada Lugoj – Deva si loturile 1, 2 si 4 din Autostrada Orastie-Sibiu. Cu exceptia tronsonului 3, soferii care vor merge de la Deva la Sibiu vor merge numai pe autostrada, ocolind totodata Sebesul, cel mai aglomerat punct de pe traseu.


CITESTE SI: Patru tronsoane de autostrada vor fi inaugurate in luna decembrie! Vezi care sunt acestea

Autostrada care leaga vestul tarii de est se construieste pe bucati, fara prea multe legaturi intre ele. Pana acum au fost construite si date in folosinta opt portiuni de autostrada pe care constructorii le numesc “loturi”. Acestea dintr-un total de 12 loturi. Doar patru din cele 12 sunt aproape de finalizare.

Potrivit reprezentantilor CNADNR, lotul 1 din autostrada Lugoj-Deva urmeaza sa fie complet finalizat si, deci, dat in folosinta, abia in luna decembrie a acestui an si nu in septembrie asa cum se anuntase in vara.

Cat priveste loturile 2,3, si 4 ale tronsonului de autostrada intre Lugoj si Deva, acestea au fost atribuite recent, iar lucrarile pot incepe oricand.
http://www.opiniatimisoarei.ro/lotul-1- ... 10/11/2013
AndreiVajnaII
Mesaje: 2866
Membru din: Lun Oct 01, 2012 10:47 pm

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de AndreiVajnaII » Vin Noi 22, 2013 11:42 am

Top Forbes 500 miliardari romani, Timisul e pe locul patru la numarul de bogati

Afaceriştii bănăţeni se ţin bine şi în criză, averile unora fiind semnificative chiar şi după patru ani economici grei. Alţii au resimţit, însă, din plin, efectele crizei economice. Topul Forbes 500, al celor mai bogaţi dintre oamenii de business din România, clasează Timişul pe locul patru pe ţară în topul celor mai potenţi miliardari.

Conform datelor revistei, cei mai bine clasaţi sunt fraţii Cristescu, dar clasamentul îi plasează pe Ovidiu Tender cu domiciliul în Bucureşti, respectiv pe văduva lugojeanului Josif Constantin Drăgan în Mallorca, în clasament pe 8, respectiv pe 5.

Forbes 500, unul dintre cele mai „vânate” topuri de miliardari include 18 nume timişene. Averea totală a miliardarilor din top, din regiunea Banat – Crişana, este estimată la 1,19 miliarde de euro, în scădere faţă de anul precedent. Cei mai mari perdanţi sunt fraţii Micula, orădenii de la European Drinks şi European Food. Totuşi, de la Oradea vine cel mai bogat om de afaceri din zona, Zoltan Teszari, deţinătorul RDS&RCS.

Din Timiş cei mai bogaţi sunt consideraţi fraţii Cristescu, situaţi pe locul 14, cu o avere estimată la 250 de milioane de euro. Ei au afaceri în domeniul industrial, în imobiliare, turism şi pe bursă. Afacerile au ca şi nave amiral societatea Bega Grup, societatea Faur din Bucureşti, dar şi deja cunoscutul şi apreciatul parc de distracţii Arsenal Park de la Orăştie.

Josef Goschy este al doilea, situat pe locul 120 în Top. El a devenit cunoscut prin numele Unita. În prezent afacerea sa înseamnă în primul rând Unita Turism, un conglomerat de hoteluri cu 3.500 de camere. Conturile sale şi valoarea activelor deţinute sunt estimate la 30 de milioane de euro.

Georgică Cornu, supranumit (încă) Regele Asfaltului din Banat, nu o duce excelent din punct de vedere al business-ului, are multe firme în insolvenţă, dar tot deţine o avere de 10 milioane de euro şi un loc 335 în top.

Un alt nume care a urcat semnificativ în ultimii ani în topul celor mai de succes oameni din Timişoara este Ovidiu Şandor. Iniţiativa de a transforma fabrica de textile condusă de tatăl său în principalul centru de birouri din Timişoara a fost una de un succes imens. Locaţia extraordinară, în chiar centrul oraşului, calitatea lucrărilor realizate, spaţiile office create, i-au asigurat omului de afaceri un business de primă mână, finalizat cu un exit de succes în favoarea unui fond de investiţii de mari dimensiuni. Fie că acţionarii acestuia au considerat că au de a face cu un om valoros, fie că este vorba de o parte a contractului, Şandor conduce în continuare cu succes complexul office City Business Center. Averea sa este estimată la 23 de milioane de euro.

Numele Rus Savitar a asigurat succesul familiei conduse acum de Cristian Rusu. Afacerile familiei sunt estimate la 17 milioane de euro, ceea ce îi clasează pe locul 216 în top. Fabrica de mobilă are ca şi „partener” brandul Casa Rusu, sub care este operată reţeaua de retail din domeniul mobilei unde ajunge cea mai mare parte a producţiei realizate.

Darius Jumanca, un obişnuit al acestui tip de topuri, este clasat de Forbes pe locul 240, cu o avere de 15 milioane. El are afaceri în domeniu comerţului, al imobiliarelor şi în turism. Centrul Comercial Galeria 1, complexul destinat comerţului en-gros Euro, dar şi producătorul de apă minerală Buziaş, sunt principalele investiţii ale timişoreanului. O nouă perlă adăugată averii lui Jumanca este Iosefin Residence, un concept inedit, cel puţin pe piaţa timişoreană, este un Apart Hotel realizat prin renovarea unei clădiri istorice din cartierul Iosefin, aflat în apropierea centrului oraşului. Clădirea a devenit o adevărată bijuterie, fiind renovat la cele mai înalte standarde şi dotat pe măsură.

Familia Gavra ocupă locul 312 în Forbes Top 500 miliardari, cu o avere de 11 milioane de euro. Ei deţin afaceri în domeniu construcţiilor, al zootehniei şi media. Averea familiei a luat avânt odată cu cedarea unuia dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa televiziunii prin cablu din acea perioadă, Analog, către UPC. Cea mai cunoscută firmă a familiei Gavra este Timcon, societate de construcţii.

Pe locul 362 apare numele lui Nicolae Petrov. Omul de afaceri îşi sincronizează traseul în afaceri cu numele companiei de transport aerian Carpatair. Averea sa este estimată la 9 milioane de euro.Probabil sunt puţini timişoreni care cel puţin o dată în viaţă să nu fi schimbat valută la una dintre casele de schimb deţinute de Jabri Tabrizi. Succesul său s-a extins şi în prezent pe lângă cea mai importantă reţea de case de schimb valutar din Timişoara deţine şi câteva spaţii comerciale extrem de bine evaluate. El are o avere estimată la 8 milioane de euro şi un loc 392 în top.

Florentin Banu rămâne constant în topurile de specialitate ale bogaţilor Timişoarei. Specializat în deschiderea de afaceri cedate ulterior pe bani buni, el a devenit cunoscut odată cu brand-ul Joe, cunoscutele şi apreciatele napolitane ce au devenit ulterior parte a concernului Nestle, parte a unui exit de un real succes de business. A urmat lanţul de supermarketuri Artima, preluat ulterior de un fond de investiţii şi devenit între timp parte a celor de la Carrefour. Azi are afaceri în domeniul industriei, imobiliar, al sportului şi al consultanţei. Deţine o fabrică de componente auto, a ridicat câteva complexuri de locuinţe din care mare parte a apartamentelor a fost vândut înainte de apariţia crizei. Complexul Banu Sport este un nume de referinţă în domeniul bazelor sportive. Averea sa este estimată la 8 milioane de euro, adică locul 392 în top.

Romeo Dunca este cunoscut pentru că şi-a asociat numele cu cel al societăţii de transport rutier Dunca Expediţii. Şi în prezent jumătate din acţiunile acesteia sunt în mâna familiei. Vizionar, el a reuşit deschiderea unui supercentru logistic în apropiere de Timişoara, lângă centura de ocolire a oraşului şi la doar câţiva kilometri de autostrada A1. De câţiva ani de zile el se luptă cu morile de vânt şi îşi doreşte cu orice preţ să transforme munţii Banatului în destinaţie turistică de excepţie. Are o avere de 7 milioane de euro şi un loc 420 în top.

Locul 420 şi tot cu o avere de şapte milioane de euro este ocupat de Vasile Rotărescu. El este cunoscut şi pentru asocierea în societatea Ro Alo Gradimento, un producător de încălţăminte apreciat de femeile din numeroase ţări, inclusiv România. El mai deţine suprafeţe mari de teren agricol, dar şi intravilan în Timişoara şi Moşniţa.

Teodor Tuducan a devenit bogat ieşind din afacerea benzinăriilor operate sub numele de Teo&Med Oil. Banii obţinuţi din afacere i-a investit cu cap şi acum deţine brandul Perenna, o apă minerală tot mai apreciată, mai ales prin calitatea izvorului de la Dognecea, în Caraş. Mai deţine afaceri în domeniul imobiliar şi al restaurantelor. Averea sa e estimată la 7 milioane de euro, ceea ce îi asigură un loc 420 în top.

Sorin Poşa a avut succes în afaceri cu numele Perla, o reţea de mai multe hoteluri care au crescut în timp. În prezent deţine mai multe terenuri, având investiţii şi în domeniul imobiliar. Are averea estimată la 6 milioane de euro, fiind clasat pe locul 449 în topul Forbes.

A făcut afaceri în domeniul tehnologiei informaţiei, iar în prezent deţine una dintre cele mai de succes firme timişorene în domeniu, este vorba despre Lasting System. Este Horaţiu Moldovan. De la vânzarea de calculatoare el şi-a dezvoltat firma iar acum grupul mai include o firmă care se ocupă de outsourcing în domeniul software, şi una care realizează soluţii IT la cheie.

Alte două nume sunt legate de judeţul Timiş. Văduva lugojeanului Iosif Constantin Drăgan, Veronica Guşă de Drăgan duce mai departe afacerile Butan Gas. Portofoliul de companii deţinute mai include afaceri în domeniul energiei regenerabile, a tipografiilor, sau medical. Averea celei mai bogate românce este estimată la 550 milioane de euro, adică locul 5 în toul Forbes.

Timişoreanul Ovidiu Tender a devenit, conform celor de la Forbes, bucureştean. Cu o avere estimată la 400 de milioane de euro, el este un adevărat vizionar, a riscat în domeniul exploatărilor de resurse minerale în Africa. Acum stă pe un munte de aur în unul dintre perimetrele concesionate pe continentul negru. De asemenea, deţine societatea Prospecţiuni, un lider mondial în domeniu, cunoscut bănăţenilor mai ales pentru prospecţiunile realizate cu dinamită pe pământurile din zonă în căutare de petrol şi nu de gaze de şist, după cum spun chiar şefii societăţii.
Avatar utilizator
englezul
Mesaje: 4371
Membru din: Mar Oct 02, 2012 6:47 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de englezul » Vin Noi 22, 2013 11:48 am

N-ar da unul un leu ptr comunitate si nu ma refer neaparat la fotbal aici. Sa se ingroape cu ei X(
diegis37
Mesaje: 2188
Membru din: Lun Oct 01, 2012 11:01 pm

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de diegis37 » Vin Noi 22, 2013 6:48 pm

au uitat unul
"Familia Cârpaci, care a preluat recent un imobil al Spitalului de Copii Timişoara, este una dintre cele mai bogate familii de romi din oraş, având 144 de proprietăţi, majoritatea în zona centrală" ;)
Avatar utilizator
DP 2-6
Mesaje: 3362
Membru din: Lun Oct 01, 2012 9:22 pm
Localitate: Timisoara

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de DP 2-6 » Vin Mar 07, 2014 11:41 am

Au început lucrările la autostrada Timişoara – Lugoj

În vreme ce pe lotul unu se circulă deja, la lotul doi lucrările de abia au fost demarate. Porţiunea de peste 20 de km dintre cele două localităţi fiind "piesa de puzzle" care lipseşte din autostrada din zona vestică.

Constructorul italian ce se ocupă de acest proiect vizează construirea a 10 poduri şi podeţe, precum şi 15 pasaje. Costurile acestei bucăţi din autostradă se ridică la peste 420 de milioane de lei, iar proiectul trebuie finalizat până anul viitor. Finanţarea provine în mare parte de la Uniunea Europeană. Lotul doi, care ţine de la Remetea până la Şanoviţa, unde se va face legătura cu lotul unu, va avea aproximativ 26 de km. Conform surselor, inginerul Francisc Fereceak a afirmat că lucrările lucrările au stagnat din pricina descoperirii unor conducte de gaz pe şantier, muncitorii oprind activitatea pentru a evita un posibil pericol. Tronsonul face parte din autostrada Nădlac – Sibiu, pe care ar fi trebuit să se circule încă din luna aprilie a anului 2013.
http://www.voceatimisului.ro/au-inceput ... ara-lugoj/
Avatar utilizator
Pffv
Mesaje: 4069
Membru din: Lun Oct 01, 2012 9:43 pm
Localitate: Timisoara

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de Pffv » Dum Mar 09, 2014 4:50 pm

DP 2-6 scrie:Au început lucrările la autostrada Timişoara – Lugoj

În vreme ce pe lotul unu se circulă deja, la lotul doi lucrările de abia au fost demarate. Porţiunea de peste 20 de km dintre cele două localităţi fiind "piesa de puzzle" care lipseşte din autostrada din zona vestică.

Constructorul italian ce se ocupă de acest proiect vizează construirea a 10 poduri şi podeţe, precum şi 15 pasaje. Costurile acestei bucăţi din autostradă se ridică la peste 420 de milioane de lei, iar proiectul trebuie finalizat până anul viitor. Finanţarea provine în mare parte de la Uniunea Europeană. Lotul doi, care ţine de la Remetea până la Şanoviţa, unde se va face legătura cu lotul unu, va avea aproximativ 26 de km. Conform surselor, inginerul Francisc Fereceak a afirmat că lucrările lucrările au stagnat din pricina descoperirii unor conducte de gaz pe şantier, muncitorii oprind activitatea pentru a evita un posibil pericol. Tronsonul face parte din autostrada Nădlac – Sibiu, pe care ar fi trebuit să se circule încă din luna aprilie a anului 2013.
http://www.voceatimisului.ro/au-inceput ... ara-lugoj/
:-o Conducte de gaz ale ....cui , daca nu-i cu suparare ? Cum adica descoperirea ? Decopertarea sau descoperirea unor conducte de care nu se stia deloc ? Daca asta nu-i "caterinca" atunci ce ...este ?
Avatar utilizator
englezul
Mesaje: 4371
Membru din: Mar Oct 02, 2012 6:47 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de englezul » Dum Mar 09, 2014 8:16 pm

Pffv scrie:
DP 2-6 scrie:Au început lucrările la autostrada Timişoara – Lugoj

În vreme ce pe lotul unu se circulă deja, la lotul doi lucrările de abia au fost demarate. Porţiunea de peste 20 de km dintre cele două localităţi fiind "piesa de puzzle" care lipseşte din autostrada din zona vestică.

Constructorul italian ce se ocupă de acest proiect vizează construirea a 10 poduri şi podeţe, precum şi 15 pasaje. Costurile acestei bucăţi din autostradă se ridică la peste 420 de milioane de lei, iar proiectul trebuie finalizat până anul viitor. Finanţarea provine în mare parte de la Uniunea Europeană. Lotul doi, care ţine de la Remetea până la Şanoviţa, unde se va face legătura cu lotul unu, va avea aproximativ 26 de km. Conform surselor, inginerul Francisc Fereceak a afirmat că lucrările lucrările au stagnat din pricina descoperirii unor conducte de gaz pe şantier, muncitorii oprind activitatea pentru a evita un posibil pericol. Tronsonul face parte din autostrada Nădlac – Sibiu, pe care ar fi trebuit să se circule încă din luna aprilie a anului 2013.
http://www.voceatimisului.ro/au-inceput ... ara-lugoj/
:-o Conducte de gaz ale ....cui , daca nu-i cu suparare ? Cum adica descoperirea ? Decopertarea sau descoperirea unor conducte de care nu se stia deloc ? Daca asta nu-i "caterinca" atunci ce ...este ?
M-au prins, recunosc :ymblushing:
Era teava mea de gaz, de la aragaz. Plua prajituri si peste la duba de acum incolo... :(
Avatar utilizator
duranviola
Mesaje: 1642
Membru din: Mar Oct 02, 2012 7:18 am
Localitate: Timisoara

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de duranviola » Dum Oct 05, 2014 7:50 am

sâmbătă, 4 octombrie 2014
Timiş. Blestemul hărniciei şi al productivităţii
Că judeţul în care ne ducem existenţa este unul dintre cele mai dinamice din punct de vedere economic apare ca fiind deja de domeniul evidenţei chiar si in lumina statisticilor oficiale. Multitudinea de companii care isi desfasoara activitatile de servicii/productie pe raza judetului determina un nivel de trai superior fata de media nationala, contributia Timisului la constituirea bugetului national fiind una dintre cele mai insemnate, el situandu-se imediat dupa Bucuresti si hinterlandul sau metropolitan (Ilfov). Mai jos redau un tabel care prezinta topul judetelor din Romania in functia de evolutia PIB-ului pe cap de locuitor. Dupa cum se poate observa valoarea inregistrata de judetul nostru este net superioara Clujului, Prahovei si Argesului, celelalte judete asa-zise proviciale care detin o productie orientata in general catre export. (Sursa tabel: Econtext)

Deci argumente pentru a cere orientarea unor investitii guvernamentale catre Timis si Timisoara ar exista cu nemiluita. Din pacate toate guvernele care s-au perindat in ultimele decenii au preferat sa aloce banii Timisului catre zone ale tarii care nu au nici o legatura cu Banatul. Guvernarea PDL/Boc si-a batut joc de Timisoara cu o semicentura cu doua benzi care, in lumina dinamicii economice actuale, o sa fie foarte rapid depasita ca si solutie tehnica. Si totusi macar s-a facut ceva. Zilele trecute insa Ministerul Transporturilor a dat publicitatii Masterplanul General de Transport, document oficial asumat de catre Guvernul Romaniei. Desi in campania electorala din 2012 se promitea lapte si miere la tot pasul pentru timiseni, din acest plan lipseste cu desavarsire tronsonul de centura dintre Calea Lugojului si Calea Sagului. Sa ne aducem aminte ca unii au castigat alegeri tocmai prin aceste promisiuni!

Despre subiectul spitalului regional al Banatului s-au scris deja romane-foileton! Unul dintre bonzii judetului ameninta lunar ca merge el la Bucuresti sa vorbeasca cu Ponta pentru ca unitatea spitaliceasca sa fie totusi construita. La finalul lunii august ministrul Sanatatii anunta senin ca spitalele respective se vor construi la Iaşi, Cluj şi Craiova. Subiect inchis, Timisul ramane cu colectia de bacterii si virusi care vietuiesc linistiti intre zidurile Spitalului Judetean. Te duci sa te operezi de apendicita si mori din cauza unei infectii intraspitalicesti, cum au fost atatea cazuri la Timisoara. Candidul nostru ministru al Sanatatii, dl. Banicioiu, spunea ca am ales să construim spitale regionale în Iaşi, Cluj şi Craiova pentru că sunt zonele cele mai defavorizate. Nu este superba motivatia? Ce mai conteaza ce spune dl. Bojin, probabil ca nici dansul nu mai crede cea ce afirma.

Daca Guvernul ne transmite sa ne luam gandul de la centura si spital regional modern, oare cum o sta treaba cu arenele multifunctionale? Se discuta despre stadion ultramodern si sala multifunctionala la Timisoara. Va mai aduceti aminte? Ei, cu fonduri guvernamentale la Cluj s-a realizat un stadion si o sala de sport la cele mai inalte standarde. De ce la Cluj? Poate gasiti dumneavoastra o explicatie logica privind tabelul de mai sus. Eu nu o vad. Ba chiar si la Ploiesti s-a construit o magaoaie de stadion, tot cu bani de la guvern, iar Craiova Olgutei are un asemenea proiect in derulare. Mai priviti o data tabelul. Vedeti logica? Eu nu. Un proiect drag sefului judetului, Centrul Intermodal Timisoara, pare a fi pus si el pe stand-by, sanse realiste de a fi finantat neexistand. Sunt greu de inteles criteriile cu care opereaza guvernul Romaniei atunci cand vine vorba de alocari de fonduri pentru investitii guvernamentale. Nimic transparent, totul se bazeaza exclusiv pe cârdăşii, pe coterii de joasa speta.

Nu este mai putin real faptul ca judetul nostru a avut nesansa de a fi reprezentat la Bucuresti de catre niste nulitati pline de importanta pe plan local, in realitate niste nimeni atunci cand este nevoie sa sustina cauzele Timisului. Din cireada de alesi de la ultimele alegeri parlamentare, cu greu poti spune despre unul (hai, doi!) dintre ei ca ca au facut ceva pentru timiseni si timisoreni. Un mare penelist, ales deputat de Timis - din eroare probabil - ne spunea ca Timisoara nu reprezinta buricul Pamantului. Cam asa facea el lobby in favoarea Spitalului regional. Poate ca ar trebui ca el, doctorul, sa se opereze la Judetean ca sa vada pe pielea lui ce inseamna infectiile.

Este frustrant sa constati bataia de joc la care sunt supuse Timisul si Timisoara de catre mai toate guvernele care s-au succedat la cârma ţării, să vedem cum banii noştrii sunt cheltuiţi în judeţe şi oraşe în care mai marii zilei au interese imediate. Poate ca autonomia nu ar fi deloc o idee rea pentru judetul nostru. Mai multi bani pastrati la nivelul comunitatilor locale ar duce la dezvoltarea fara precedent a zonei. Este cel putin ciudat sa te căciuleşti la Bucureşti pentru ati cere măcar o parte din bani înapoi.


http://crunteanu.blogspot.ro/2014/10/ti ... si-al.html


eu unul nu vad vreo iesire din mocirla asta . voi ?
Finantatorii vin si pleaca, politicienii vin si pleaca, antrenorii vin si pleaca, jucatorii vin si pleaca.....doar noi suporterii, ramanem

Imagine Imagine
Avatar utilizator
Pffv
Mesaje: 4069
Membru din: Lun Oct 01, 2012 9:43 pm
Localitate: Timisoara

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de Pffv » Dum Oct 05, 2014 8:16 am

Multam Durane pentru promptitudine ! Acum am ceva de tocat .... candva . Sa vedem daca se mai sesizeaza cineva de pe forum si daca este dispozitie de a comenta (ca numai atat putem :D ) situatia si cauzele externe si ....interne :( !
Avatar utilizator
englezul
Mesaje: 4371
Membru din: Mar Oct 02, 2012 6:47 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Timiș - știri și comentarii

Mesaj de englezul » Dum Oct 05, 2014 8:50 am

Este aceeasi problema in cazul asta, precum la rugby.Problema este la NOI si nu la EI ! Intrebarea mea este urmatoarea: ce mortii mamii lor fac parlamentarii si ministrii sau secretarii de stat, care sunt TIMISORENI ptr orasul/zona lor?
Raspunsul corect nu este NIMIC, ei chiar lupta impotriva orasului lor de acolo de la buCUResti din cauza unor meschine si marunte interese personale sau politice de conjunctura. Adica de ce plm tata socru sa dea o mana de ajutor orasului/judetuli si astfel sa se poata impopotona cu realizarea Bojin sau Robu. Nu mai bine le pune chiar bete-n roate sa le demonstreze el ce tare este si sa vada oamenii ce slabi is conducatorii alesi ?
Cu vointa si determinare cei trimisi acolo pot misca lucrurile in favoarea orasului/ judetului daca chiar isi doresc acest lucru ! Stiu ca nu ar putea face minuni si ca Timisoara nu v-a obtine niciodata ce poate obtine craiova sau constanta ..tui in gat, dar ceva, ceva sunt ferm convins ca se poate face si ptr orasul asta.
Solutia?
Sa-i alergam pe strada pe parlamentarii de Timis, sa ii huiduim in fata caselor lor atunci cand ajung acasa. Presa sa ia atitudine impotriva lor( pana-i haul si paraul), sa-i facem de kakat in fata comunitatii, rudelor , prietenilor si in general in fata celor carora le mai pasa.
Iarasi ma enervez duminica, daca nu sunt la pescuit!
Scrie răspuns